۰۴ مرداد ۱۳۸۸

Nokia 6760 Slide در اروپا رونمایی شد

کمپانی نوکیا در 21-ام جولای، مدل دیگری از سری QWERTY خود را عرضه کرد که از بسیاری جهات به مدل امریکایی همین خانواده یعنی Surge شباهت دارد. گوشی‌های QWERTY همگی صفحه‌ی کلید کامل و مجزا دارند. برخی مانند 6760 و N97 به صورت کشویی یا "بازشو" و برخی مانند مدل P990 کمپانی سونی اریکسن به صورت "جدا شدنی".

همان‌طور که اشاره کردم، مدل 6760 بسیاری از خصوصیات خود را از مدل Surge که هفته‌ی پیش در ایالات متحده رونمایی شد، به ارث برده است. نوکیا با این عبارت کلیدی گوشی را معرفی کرد: "طراحی شده برای ارسال و دریافت پیام در حال حرکت" و در ادامه از آن با نام بردن خصوصیاتی نظیر "توییت" کردن آسان و سهولت استفاده از سرویس‌های پیام فوری، یاد می‌کند.

مدل 6760 که از سیستم عامل "سیمبین" (S60 3rd Edition, Feature Pack 2) سود می‌برد، با یک کارت حافظه‌ی 2 گیگابایتی، دوربین 3.2 مگاپیکسلی، صفحه‌ی نمایش QVGA و 2.4 اینچی (در حالت Landscape)، گیرنده‌ی GPS و 128 مگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شده است. یک باتری 1500 میلی آمپری مدل BP-4L زمان مکالمه‌ی 5 ساعته و حالت آماده به کار 500 ساعته آن را تضمین می‌کند. قابلیت‌های پیش‌فرض برای اتصال به سرویس‌های Facebook، Twitter، MySpace، Google Talk و Windows Live از سایر ویژگی‌های این گوشی است.

طبق اعلام نوکیا این گوشی در سه طرح قرمز، مشکی و سفید، در سه ماه‌ی سوم سال 2009 با قیمت 199 یورو (بدون محاسبه‌ی مالیات و هزینه‌های جانبی) در دست‌رس خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر