۲۱ تیر ۱۳۸۸

نوکیا 3720 کلاسیک: ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد شوک

نهم جولای 2009، کمپانی نوکیا، جدیدترین گوشی‌اش را که از سری فراموش شده‌ی Rugged (گوشی‌های قوی یا ضد ضربه) به شمار می‌رود، معرفی کرد. نوکیا 3720 کلاسیک که دارای گواهی IP54 است، با این شعار از طرف نوکیا رونمایی شد:

"بدون مراقبت دست‌تان بگیرید: نوکیا قوی‌ترین گوشی خود تا این تاریخ را معرفی می‌کند." (خبر رسمی در این‌جا)


بدنه‌ی نوکیا 3720 کلاسیک، به طور کامل از استیل و مواد سخت و غیرقابل نفوذ ساخته شده است. پوشش پشت گوشی نیز به صورت کامل در برابر آب و گرد و غبار محافظت شده است. صفحه‌ی نمایش QVGA و TFT آن، دقت نمایش 240 در 320 و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. یک دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED نیز در گوشی تعبیه شده و از سایر امکانات آن می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 2.1، رادیوی FM و اتصال MicroUSB و یک حافظه‌ی 1 گیگابایتی MicroSD که در جعبه‌ی گوشی قرار گرفته اشاره کرد. لیست مشخصات کامل این گوشی را می‌توانید در این آدرس ببینید.


اما شاید مهم‌ترین نکته در مورد مدل 3720 کلاسیک، استفاده از جدیدترین نگارش پلت‌فرم سری 40 نوکیا (سری 40 نگارش ششم) در آن است. قرار است این مدل تا پیش از پایان تابستان 2009 و با قیمتی حدوداً 125 یورو (بدون محاسبه‌ی مالیات و هزینه‌های جانبی) در دو طرح زرد و خاکستری در بازار عرضه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر