۲۹ تیر ۱۳۸۸

تأیید خبر انتشار به‌روزرسانی تازه‌ای برای Firmware نوکیا 5800


چندی پیش در ویدئوی معرفی نسخه‌ی جدید نرم افزار Nokia Ovi Suite، که توسط نوکیا در یوتیوب قرار گرفته بود، تصویری از یک نوکیا 5800 با Firmware نگارش 31.0.015 به چشم خورد. از همان زمان گمانه‌زنی‌ها در گوشه و کنار وب برای تاریخ انتشار این Firmware جدید آغاز شد.

اما امروز خبر جدیدی در این زمینه نظرها را جلب کرد. در یکی از جلسات نوکیا با فروشندگان و نمایندگانش در کوالالامپور مالزی، یکی از مدیران ارشد تولید این کمپانی گمانه‌زنی‌ها در مورد انتشار Firmware جدید را تأیید کرد. به گفته‌ی یکی از این نمایندگان، این جلسه که با هدف معرفی گوشی جدید Nokia 5530 و هم‌چنین دریافت بازخوردها از کاربران نوکیا 5800 تشکیل شده بود، تأیید انتشار "میان افزار" جدید نوکیا 5800 را در پی داشت. به گفته‌ی این مدیر ارشد، نوکیا هم‌اکنون در مرحله‌ی تست و آزمایش این نگارش است و قابلیت‌هایی نظیر "صفحه‌ی اصلی توسعه یافته" (نظیر آن‌چه که در نوکیا 5530 شاهد خواهیم بود)، پیمایش حرکتی یا Kinetic Scrolling (نظیر آن‌چه در گوشی‌های آی-فون کمپانی "اپل" دیده‌ایم)، بهبود کیفیت دوربین و زمان پاسخ گوشی برای این Firmware جدید در نظر گرفته شده است.

اما به نظر نمی‌رسد تا زودتر از دو ماه آینده خبری از این نسخه‌ی جدید باشد، چرا که نوکیا این روزها مشغول معرفی چندین گوشی جدید خود نظیر نوکیا 5530 و نوکیا N97 است و هم‌چنین مراحل آزمایش پیش از انتشار یک Firmware نیز طول خواهد کشید. بنابراین ضمن این‌که دارندگان این گوشی باید خوش‌حال باشند، می‌بایست منتظر خبرهای تازه‌تر نوکیا در این زمینه بمانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر